dags att skriva lite

Dagen började med att jag vaknade halv åtta av klockan. Vid åtta vaknade Theo, så då blev det ny blöja, kläder och välling. Sen ville han titta på byggare bob, så visst fick han det en stund, så hann jag fixa mig utan att bekymra mig om vad han gjorde. =) Strax innan nio åkte vi till dagis, jag lämnade Theo direkt idag och det gick jättebra.

Sen åkte jag hem, fixade lite här hemma. Väckte Johan vid halv elva, sen gjorde jag mat. Potatismos och ugnsstekt falukorv. Gott blev det. =) Sen hann jag precis diska och städa iordning köket sen var det dags att hämta Theo.
Han hade haft det bra, inte varit ledsen en enda gång. och han hade ätit jätteduktigt.
Och till och med gett "fröken" Å en puss haha =)

När vi kom hem föreslog jag att Johan kunde lägga Theo, eftersom han knappt träffar honom annars.
Han försökte väl i 15-20 minuter, sen gav han upp. Han fattade ju inte att Theo var helt slut och uppjagad, och därför inte kunde somna. Johan trodde han inte var trött alls..  Jag fick därför lägga theo, och han somnade inom 10 minuter. Sen sov han som en stock till halv fyra nästan, då väckte jag honom. Och vilket strålande humör han var på då =)
Under tiden Theo sov så tvättade jag och Johan bilen. Så nu är den ren och fin igen. Det var längesen sist =S
Johan åkte till jobbet strax efter jag hade väckt Theo. Så nu är vi ensamma, men jag lider faktiskt inte av det idag, det är bara kul att vara hemma med Theo nu för han är på ett sånt härligt humör idag,
och så saknar jag ju honom lite när han är på dagis halva dagen.

Ett nytt inlägg med bilder kommer också!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0