Fredag kväll..

Nu har hela den här dagen gått. Och hur har jag spenderat den?
Lämnade Theo på dagis, idag var det lite skrik och gråt för han ville inte bli lämnad hos hemska Jan..
Det brukar vara Åse som tar Theo när vi ska säga hejdå, men hon kom inte förrän halv tio idag.
Så det blev lite sura miner. men det löste sig sen.

Jag och Johan var inne i Växjö på Citygross och köpte blöjor, kattsand och lite mat.
Hans lastbil blev inte klar förrän nu i eftermiddags så han har varit ledig idag också.
Skönt, så slapp jag åka och handla själv. Har nämligen haft ont av foglossning hela dagen.
Det brukar gå över typ 1-2 timmar efter jag vaknat på morgonen, men idag satt det i ända tills framåt 17-18..

Var inne i växjö tills klockan var runt 20 över 12, sen hem och lämna av Johan med alla kassar,
och sen åka och hämta Theo. Han blev jätteglad när jag kom, han stod och tittade i fönstret när jag parkerade bilen.
Så han stod vid dörren när jag kom och öppnade den. Och typ kastade sig i min famn och var hur glad som helst =)
När vi kom hem blev det sängen för Theo direkt, han somnade på en kvart ungefär. Sov väl till halv 3 kanske.
Resten av dagen har vi tillbringat hemma, tagit det lugnt och så. Ska sätta mig i soffan med Johan strax och mumsa
i mig lite chips, köpte pringles-chips på ÖB för 10 kr styck. Billigt. =)

Det blir sängen tidigt för mig idag, känner att jag är så otroligt trött och seg. Somnade vid halv 1 inatt,
sen vaknade Theo kvart över 7. Så jag är lite lagom sleten idag, med tanke på foglossningen också.
Och sammandragningar som är obehagliga =S

Imorgon blir det att köra 8 härliga mil till Älghult, ska till min underbara ♥Jannice♥
Ska bli så otroligt kul att träffas igen!
Vi ska leka och ha jättekul =) =)

Nu blev detta långt, så nästa inlägg kommer nog inte förrän imorgon. Blir nog ett innan jag åker =)
Trevlig kväll på er som läser!





Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0