Gårdagen

Dagen igår blev lyckad. Först vid ett var vi hos Fia & Johnny, åt god mat och umgicks lite med dom.
Sen mellan halv fyra-fyra åkte vi hem. Eldade lite, fixade i ordning oss och sen vid fem åkte vi till Jonas och Martina i Räppe.
Vi åt förrätt som bestod av smörgåsar med skinkröra och räkor (som jag och Johan hade fixat). Inga räkor för min del =) Huvudrätten var plankstek (som Jonas & Martina fixade), hade aldrig ätit det innan men oj, så gott det var! Proppmätta blev vi allihopa också. Efter vi hade ätit detta spelade vi lite guitar hero, och Johan & Jonas spelade Fifa 09 tillsammans. Jag la Theo mellan nio-halv tio. Vil elva åt vi efterrätt, dajmcheesecake med hallon. Min specialité =)
Vid tolvslaget var vi ute och tittade på alla raketer, kallt som f*n var det ute, men vad är en nyårsafton utan att vara ute och titta på raketer? =) Vi var hos dom till halv två ungefär, sen var det dags att åka hem och sova.
Ska se om det blev nåt bra kort igår, isåfall kommer det i ett senare inlägg. =)
Tack för en trevlig dag/kväll igår, både Fia & Johnny och Jonas & Martina!

Theo vaknade vid nio idag, Johan sover fortfarande. Jag ska låta honom sova till halv elva så har han fått sovmorgon.
Lite snäll kan jag vara ibland ju. =)
Undrar vad vi ska göra idag?

Kommentarer
Postat av: Tina

Hej Mia. Skulle jag kunna få receptet på din dajmcheescake med hallon? Lät så himla gott :)

2009-01-01 @ 11:55:51
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Martina

Tack själva för en toppen kväll :) var verkligen supertrevligt kunde inte blivit bättre! och du kan räkna med att din cheescake kommer ätas upp i dag för gud vad god den var :) vi ses snart igen! kram

2009-01-01 @ 12:04:33

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0