God morgon!

Jag vaknade av klockan för ca 20 minuter sen. Håller nu på att elda lite så det blir lite värme i huset, just nu är det bara
20 grader. Men ute är det inte minusgrader idag, skönt det. Theo ligger fortfarande och sover, det skulle jag också vilja göra... Hade jag ju kunnat egentligen, om jag inte hade bestämt mig för att duscha nu på morgonen. Theo kom in till vår säng vid klockan 1 inatt, men somnade inte om förrän 3 typ. Lite lagom kul. Jag ska hoppa in i duschen lite snabbt sen
när det blivit lite varmare, sen ska jag gå och väcka Theo. Ska ju lämna honom på dagis vid 9. Sen efter det vet jag inte
vad jag ska göra, tråkigt att vara hemma helt ensam =/

nehe hörni, nu ska jag slänga in mer ved sen blir det duschen.
Tjoo!










Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0