Goddag!

Just nu sover Theo. Han slocknade i min säng när vi kom hem från dagis strax efter 12.
Dagen gick jättebra, vi kom dit vid 10, vid halv 11 skulle alla gå ut och leka, så då var det ett bra tillfälle att säga hejdå och åka iväg. Jag kom tillbaka vid kvart över 11, och allt hade gått jättebra. Theo hade bara varit ledsen en gång, men det var på grund av att han inte kom nånstans på cykeln han hade.. inte på grund av att han inte hade mig där alltså. Så det känns väldigt bra att han tar det så lätt. Vid halv 12 åt vi middag, spagetti och köttfärssås. Theo fick beröm för att han åt så duktigt, och att han väntade på att alla var klara innan han gick och tvättade händerna (själv! =))
Sen sa vi hejdå och åkte hem.  Så på måndag ska vi köra på med de riktiga tiderna, som kommer vara 9-12:45 mån-onsd, och 9-12 på torsdagar. Förhoppningsvis går det väl bra det också.
Annars ringer dom ju så jag är inte orolig =)

Johan blir troligtvis sen idag, han började inte förrän kvart i 5 idag så han är väl hemma vid 16, kanske senare till och med. Under tiden ska jag försöka städa lite, en maskin tvätt har jag hunnit starta, och så har jag burit in lite ved. Det är ju punka på vedkärran så vi får bära in för hand.. =S lite småjobbigt, jag gick två vändor sen blev det jobbigt. Ska ju inte anstränga mig alltför mycket. Jag tror nämligen jag håller på att få lite foglossning. På morgonen när jag vaknat och stigit upp så knäpper det till i höfterna och bäckenet, samtidigt strålar det till och gör lite ont. (även på natten då jag går på toaletten)Precis så var det dagen efter Theo föddes, så jag antar att det är lite foglossning.
Hade det inte med Theo så jag är inte säker.

Nähe, nu blir detta alldeles för långt ser jag. Kanske skriver lite mer senare =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

hej gumman! gud va kul att läsa att det gått så bra för Theo =) hur e allt annars? bra hoppas jag! här e det som vanligt! va i kalvsvik i förgår å hämtade ved... konstigt att se huset stå tomt :'(

hoppas att vi kan ses snart igen! hälsa familjen!

puss på dej gumman

2009-01-09 @ 14:41:08

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0