hejhej

Eftermiddagen och en del av kvällen spenderades hemma hos Johans föräldrar, där det även bjöds på mat. Theo sover sen 21 ungefär, blev lite sent idag. Jag och Johan ska nog också gå och lägga oss snart, vi är också trötta.
Imorgon ska Johan ut i skogen med David (johans systers sambo) igen. Och jag & Theo har absolut inget att göra.
Tänkte ju tidigare i veckan att vi hade kunnat åka ner till Elina imorgon men det blir inte så. Har inte pratat med henne om det mer och Johan tycker inte att jag behöver köra så mycket. Kan jag hjälpa att jag inte har en kotte att umgås med här?
Nä, vi får vara hemma och försöka att hitta på något. Vad bryr sig Johan om vi har så tråkigt så vi klättrar på väggarna..
Fan nu blev jag irriterad.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: elina

hade ju hoppats på att ni skulle komma idag, jobbade igår så hade lite svårt o höra av mej... :( pusspuss

2009-01-10 @ 07:51:38
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0