Hejhej

Nu har vi precis ätit, kycklinggryta med ris blev det idag. Mycket gott! =)
Ska strax åka en sväng till johans föräldrar. Men jag hinner med lite uppdatering innan!

Theo var så himla go när jag hämtade honom på dagis, han fick värsta leendet, ropade mamma och släppte allt han hade i händerna för att komma och krama mig! Så otroligt glad och varm i hjärtat jag blev av det.. =)
När vi kom hem gick vi en runda, Johan följde också med. Men jag fick ont i svanken när vi hade gått en bit,
antar att det var foglossningen.. Det gick över sen när vi kom hem när jag fick sitta ner lite. =)

Vi var på Bvc innan idag, kvart över två. Det gick väl sådär, Theo tyckte det var väldigt skumt med måttbandet runt huvudet..
Han började skrika och fäkta vilt runtom sig, men blev lugn sen när han fick sitta på vågen. Sen blev han ju mätt också,
det var inte heller populärt när de sträckte ut ena benet.. Så då började han storgråta. Sen var det dags för den hemska
sprutan också. Theo fick sitta i mitt knä, han grät helatiden. Och sprutan gjorde säkert jätteont, den såg ju enorm ut!
Uuusch. Men sen när vi väl kom ut ur rummet så blev allt bra igen.

Nu ska vi åka. Kanske skriver mer senare!
Tjoo!






Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0