hejhej

Eftermiddagen och kvällen gick hyfsat fort, jag åkte och "veckohandlade" på Willys i växjö och johan stannade hemma med Theo. När jag var inne på willys ringde johan och frågade om vi skulle in till Jonas och Martina och äta pizza ihop med dom, så det blev att skynda sig hem med varorna och sen åka tillbaka in till växjö (räppe) igen. Nån pizza blev det inte visserligen, alla åt kebabtallrik, förutom jag och Theo, vi åt hamburgertallrik. Vi stannade till lite i nio, sen var Theo trött så vi åkte hem.
Väl hemma la jag Theo som somnade direkt, sen satt jag och Johan framför tv:n en stund. Nu ska vi gå och sova, jag är hur trött som helst. Imorgon vet jag inte vad vi ska hitta på, men någon sovmorgon lär det väl inte bli imorgon heller. Men då ska det bannemej inte bli någon sovmorgon för Johan heller, sådeså! Får väl se vad som händer imorgon. Troligtvis ingenting..
Blääh vad jag låter tråkig och tjatig nu de senaste dagarna..Men jag mår inte bra av att inte ha något att göra.
Jag är ingen sån som kan sitta hemma och göra ingenting.

Nä, slut på klagandet.
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ahh, joo mamma sa också att mina syskon också åt det :P ^^

men jag är bara rädd att jag ska göar det till typ potatismos så han vägra äta det ;P ^^

han älskar kött, gärna små kött bitar som han kan tugga på. han ahr börjat älska mackor också :P



du vet sådana dära Korvar med Risgrynsgröt ?

vid fem åt han en halv + lite till sådana korv :O

2009-01-04 @ 23:16:11
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Tina

Ja den blev jätte god :) Du kan höra av dig till mig om du nu skulle ha jätte tråkigt någon gång. Jag har inte heller så mycket att göra :)

2009-01-05 @ 00:02:37
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: thommy

hej mia.

du verkar lika rastlös som jag. men som tur är så har jag varit i sälen o slagit ihjäl en liten del av min sjukskrivning. hoppas allt är bra med dig i övrigt.

mvh thommy "penta" sturesson

2009-01-05 @ 00:09:33
URL: http://[email protected]
Postat av: elina

du vet att du är välkommen hit när du vill, om du vill hitta på något o så :) jag är ju arbetslös igen så är hemma lite... fin din sida blivit förresten ! :) pusspuss

2009-01-05 @ 06:28:39
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0