irriterad

Det är jag idag. Även fastän jag fick sovmorgon till halv tio. Men det var bara för att Theo sov så länge,
annars kan jag ju glömma allt vad sovmorgon heter. För en viss annan lat människa här i huset bryr sig inte ett
skit om att jag ber om sovmorgon ibland. Ja, hans namn är Johan. Och jag är så förbannat irriterad på honom idag.

Jag städade igår, och idag ser det ut som fan igen. Dels på grund av att vi eldar så det ligger lite barkbitar
 här och där för att katterna leker med det. Men ser Johan det? Troligtvis, ja. Men gör han något åt det?
NEJ, såvida jag inte tjatar hål i huvudet på honom att han ska hjälpa mig!!!



Kommentarer
Postat av: emelie o elliott

haha, känner igen de där. KARLAR, de e ett släkte för sig ibland du. kramis

2009-01-30 @ 14:30:10
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe ja, thilian hna var liten han :)

2009-01-30 @ 17:35:43
Postat av: Jannice

ja, han hade feber i går (lite mer än 39 grader) och är förkyld!!! =(

tur att jag redan har varit förkyld nu för nån vecka sen!!! så att jag inte blir smittad!!!

du få slå näven i bordet och säga att du flyttar om han inte kan hjälpa till i hemmet!!!!!!!!!!!!!



puss på dej min sötnos, jag hejjar på dej!!!!!

2009-01-30 @ 19:42:58
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0