Isgata!

Var ju i Vislanda på tupperwareparty hos Rosita innan, körde hem strax innan 4. Och jag kan säga att den biten från Vislanda till Alvesta var jätteläskig att köra, halt som fan var det, underkylt regn. Jag körde inte fortare än 70. Och även fast jag körde lugnt utan stora rattrörelser så började bilen kana ibland. Tack vare blåsten tror jag, det blåste ju lite också.
Usch, det var läskigt. Nu ska vi snart ut och köra igen, Johan ska hem till sina föräldrar och hämta deras bil som han ska låna i veckan. Hoppas det inte är halt längre.. =S

Ikväll blir det sängen tidigt, runt 9 ska både jag och johan sova. Det kommer bli så sköönt, är redan trött =)
Johan jobbar ju morgon denna veckan så då går han upp klockan 3 som vanligt. Och jag går upp halv åtta,
lämnar Theo på dagis och sen är jag själv till kvart i ett då jag hämtar honom igen.






Kommentarer
Postat av: Jannice

hej! tack för sidorna jag fick utav dej!! nu har jag äntligen en fin header!!

hoppas det gick bra för dej att köra så att du inte hamnade i diket!! du kan väl skriva till mej så jag vet att det gick bra!!!

pusskram

2009-01-18 @ 18:31:44
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

a va bra!! hihi skönt!

kollade du på trollkarlarnas hemligheter förra söndagen? går ikväll igen kl 21.00 på 5:an... riktigt kul att se... e ju så lätt när man ser det!



pussisar

2009-01-18 @ 20:13:51
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0