Jag tror jag dör snart..

Idag är också en tråkig dag utan något att göra. Vi var ute och åkte en sväng innan, på väg tillbaka till Alvesta hade det hänt en olycka så både ambulans, polis och brandbil stod där. Det var en bil som hade voltat och hamnat på taket. Han som körde hade kört och sladdat hela vägen från alvesta ut dit han körde av vägen. Det var på den lilla vägen mellan Alvesta och Blädingeås.  Sånt som händer när man tvunget ska leka och inte har kontroll över bilen!

Johan spelar nu igen. EN match sa han. Så vi får väl se om han håller det. Jag hatar att vara så uttråkad, jag blir typ deprimerad och skitsur på samma gång, ingen matlust har jag heller. Städat har jag redan gjort idag, så det kan jag inte fördriva tiden med nu. Jag städade under tiden Johan sov. Han sov till 11 idag, även fast jag har tjatat om sovmorgon flera dagar i rad nu. Jag tycker han kan offra sig lite, när han varit ledig sen 23:e december. Eller?
Johan går mig bara på nerverna när han är hemma så många dagar i rad.



Kommentarer
Postat av: Nicole - Thilians mamma

ja, jag har hört det också.

ja det för jag verkligen göra, men så otroligt jobbigt när man lagat mat och måste slänga hel potionen när han inte tycker om det ;P ^^





du kan itne rekomendera något som inte har Poattismos aktit konsistent ?

det står precis still i mitt hvuud :P ^^



thilian tyckte om när man la lite Pessilika i hans mat, så det får jag köpa hem nästa gång jag får pengar :)

2009-01-04 @ 16:27:47
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig/
Postat av: Annie

Du är inte ensam om att ha det så! Robban har med varit hemma sen den 23 dec o har haft sovmorgon varje dag, han går mig på nerverna med, för det händer liksom ingenting. Kram Annie

2009-01-04 @ 20:18:53
URL: http://mitzulitens.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0