Käkar semla

Faan vad gott det är med semlor! Årets första för mig nu. Såg semlor när jag var och handlade och blev så satans sugen!
När man är gravid får man passa på att unna sig, när man ändå går upp i vikt =S

Klockan är strax 12, så om ca en halvtimme ska jag köra och hämta Theo. Kvart i ett ska jag hämta honom.
Imorgon är Johans lediga dag denna veckan, så då är Theo också ledig och går på dagis på fredag istället.
Får se vad vi hittar på imorgon, om vi bara blir hemma eller vad. På fredag är det Theos 1½-årsdag,
och min & Johans 1-årsdag som förlovade. Ska ha myskväll då, laga god mat och bara ta det lugnt. Tror jag. =)

Nu ska jag lägga mig på soffan och vila ryggen en stund. Fick satans ont i den efter jag handlade.. =(


Kommentarer
Postat av: Jannice

hahaha.... ja, alltid skönt att veta att vi e av samma skrot och korn :D

ser fram emot bilderna! det e så spännade att följa hur din mage växer!!! =)

vi har oxå redan hunnit med semlor! mums!!!



pusspuss

2009-01-20 @ 13:21:17
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0