Luktar brandrök hela jag..

Vi kom hem från skogen för ca 1 timme sen. Och jag luktar typ brandman.. haha =)
Vart jag än var så fick jag röken från brasan på mig, så jävla typiskt min otur. Det var väl rätt så trevligt iallafall,
lite kallt var det bara till slut. Vi var ju där trots allt i ca 4 timmar.. Så lite kall om fötterna blev jag. Theo somnade i sin
vagn därute. Som förresten gick sönder.. Jädra skitvagn. vagnen fastnade i en gren, och när jag skulle trycka ner handtaget så framhjulet lyftes upp så sa det knak, och det sprack i plasten i handtaget. Men vi ska se om vi kan smälta ihop det med värmepistol, det borde ju gå. För den andra vagnen ser ut som fan med sittdelen på, den är mycket finare när liggdelen är på så jag använder aldrig den aldrig. Johans syster jennis följde med oss hem, hon ligger nog och sover i min säng nu. Hon fastnade i den när hon var uppe och tittade på Theos säng, så jag antar att hon somnat för det var mer än en halvtimme sen.. =)

Ikväll vet jag inte vad vi ska göra, troligtvis bara vara hemma. Johans andra syster Johanna och hennes kille Tobbe skulle kanske komma, vet inte riktigt. Men det är så tråkigt här hemma tycker jag. =S
Nu ska jag se om det finns nåt ätbart hemma.. Börjar bli hungrig nu. Och Theo också.









Kommentarer
Postat av: Jannice

hej gumman! nu har jag försökt med en ny header men det blir inte som jag vill... :( fattar inte vad jag gör för fel... hmm... jaja.. så går det när man har IQ=fiskmås HAHAHA!!

hoppas du har en mysig helg =)

pusspuss

2009-01-17 @ 21:58:21
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0