Mums!

Jag blev så förbannat sötsugen för en stund sedan, så jag ställde mig och gjorde lite chokladbollar. Med nutella =)
Så gott blev det, har provsmakat en, resten står i kylen. Ska mumsa på det sen när jag kollar på Unga mödrar tänkte jag,
det börjar om en halvtimme ungefär. Senare ikväll är det förlossningsakuten och specialfall -riskförlossningar på
tv4 fakta som gäller. Hoppas Theo har somnat tills det börjar, annars får jag spela in det. För det vill jag inte missa ju!

Vi var ju hos Rosita innan idag, trevligt som alltid! Drack lite kaffe och pratade lite. Och Theo & Melissa lekte =)
Åkte hem strax innan halv fyra, Theo sov i bilen. Det är också det enda han sovit på dagen idag, så vi får se om han somnar lätt ikväll. De senaste 2 tagarna har det tagit en timme att få honom att somna på kvällen. Nästan så man somnar själv ju!

Kanske skriver senare, om det finns något värt att nämna =)

Kommentarer
Postat av: Jannice

heeej söt :*

tack för sidan! ska kolla upp det i mon!

haha, ja, med mitt minne kan det bli svårt, men jag ska göra mitt bästa hihi =)

vi får höras av snart så vi kan ses igen (lite längre den här gången!)



pusspuss

2009-01-15 @ 00:27:13
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

självklart jag till vänster haha =)

nu donar jag lite på den sidan du tipsade mej om men hur gör jag för att få en header? jag fattar ju noll av sådant.... jag har gjort en fin bakgrund men hur gör jag på bloggen för att få in den där?!? IQ 0 = Jannice haha



puss

2009-01-15 @ 11:28:03
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0