oj oj..

Johan blir visst ledig imorgon också, hans jobbarkompis ringde precis och berättade att växellådan hade rasat på
deras lastbil. Så jag måste dras med Johan hela dagen imorgon OCKSÅ.. haha, det är inte så farligt som det låter. =)
Men jag blir ofta sur eller irriterad när jag är rastlös, och är han hemma så går det ut över honom. Hur mycket jag
än ogillar det så blir det ofta så. Därför tycker jag bättre om att vara hemma utan Johan när jag är rastlös, då riskerar
Johan inte att få en "utskällning" för minsta lilla. Och ja, jag blir väldigt lätt rastlös, tycker inte det minsta om att vara
hemma och inte göra något. Sån är jag. Jobbigt men sant. Önskar jag vore annorlunda när det gäller det.
Att vara en sån som uppskattar att bara få vara hemma.

Just nu är Johan inne i Alvesta med Joel, de skulle köpa semlor. Råkade ju nämna innan att jag var sugen på det.
Idag igen.. haha =) Så Joel är snäll och bjuder. Han är snäll han, "långben" =)
Theo sitter och tittar på Byggare Bob, till och från. Kommer och tittar vad jag gör då och då,
sen fort tillbaka om det låter spännande. Sötunge ♥

Vi var inne i Växjö på Assistancekåren innan, lånade deras högtryckstvätt och tvättade bilen lite.
Den var inte så farligt smutsig som sist vi tvättade den, det var ju ett plus iallafall.
Men vi skulle gott kunna försöka tvätta bilen lite oftare. Roligare på sommaren dock.. =)

Nej nu blir detta snart för långt. Lika bra att sluta nu, har nog ändå inget mer vettigt att tillägga just för tillfället.
Tjohej!

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0