Snart dags att väcka Theo

Han har sovit sen strax över ett. Idag gick det bättre när jag hämtade honom på dagis.
Igår blev han riktigt förbannad och skrek så mycket så han väckte två barn.. Han ville verkligen inte hem igår.
 Men idag gick det som sagt bättre. När han såg mig så sprang han till mig och var jätteglad, fick värsta
bamsekramen av honom =) Fast han blev ledsen både igår och idag vid lämningen, men de berättade
att det gått över så fort jag gått utanför dörren. Det är ju bra. Känns rätt skönt att veta.
Måste till Ica och köpa batteri till min internetdosa. Och till apoteket och köpa Omeprazol.

Tjohej


Kommentarer
Postat av: Jannice

igår körde vi till osby (strax efter älmhult tror jag) åt hans pappa... så det blir lite extra pengar :P annars har jag inte gjort nått alls... latat mej typ haha...

guuuuuud, att theo växt så mkt på 1½ år... såå söööt!!! lika söt som sin mor =)

omeprazol?? det e ju för magkatarr - har du det?

både jag och glenn äter ju det... inget kul alls!! stackare!!!



hur e det annars? blev lite fundilersam när jag läste dina 7 sanningar!



pusspuss

2009-01-27 @ 17:09:08
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

jaha ok, men inget kul att må illa heller :S tror du att det kommer gå över??



jag tycker att du o johan ska prata igenom allt! och hitta ett hus någonstans där ni BÅDA kommer trivas!!! det e ju inte alls bra att du känner så här =(



gud vad jag hoppas att vi kan flytta snart så att du och jag kan leka närsomhelst!!!



massa pussisar

2009-01-27 @ 17:37:43
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

men det kan ju vara en lösning då, att flytta lite utanför vislanda... så blir det ju som du sa på landet men att du ändå kan åka/gå in till vislanda!!!



det låter som en bra plan att sluta 1 månad efter!! du kanske kan försöka trappa ner lite så att kroppen vänjer sej!!



vi ska undersöka våran flytt lite närmre framåt våren... så egentligen e det bara tills att vänta... buhuuu... vill flytta NNNUUUU!!!!!



pussar

2009-01-27 @ 20:55:27
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0