tar det lugnt

Sitter här framför datorn och mumsar på lite godis, var så förbannat godissugen idag så jag och Theo tog en
åktur till affären tidigare idag. Köpte även frukt och grönsaker, lite mjölk och så. Theo badade mellan 19-19:30.
Sen drack han välling framför tv:n en liten stund. Sen gick jag upp med honom och läste en saga för honom,
igår somnade han av det men idag var det inte lika bra effekt.. Kanske ska hålla mig till sagan om
de tre små grisarna? Det var den han somnade till igår =) Det tog tid innan han somnade idag,
han sov inte riktigt förrän typ 20:30. Tänkte lägga upp lite bilder nu.
Håll till godo =)


Tagna igår när Theo åt banan


Mamma, nu vill jag bada!


Kul att bada, tycker Theo =)

Nu orkar jag inte sitta här mer, ska nog gå och sova snart. Är trött som f*n kände jag nu.





Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0