tjenis

Nu börjar klockan dra sig mot läggdags, känner att jag är förbannat trött och kommer kunna somna direkt tror jag.
Under tiden Theo var på dagis innan idag så var jag hos rosita och hälsade på. Var där till typ halv ett, sen åkte jag hem
till Alvesta för att hämta Theo på dagis. Han och de andra barnen som inte sover på dagis var nere i lekhallen och lekte, Theo hade svårt att slita sig hihi =) Väl hemma somnade han ganska snabbt. Kanske är bieffekt från inatt?
Han var nämligen vaken mellan 1-3 inatt. Skitjobbigt när en annan är hur trött som helst och bara vill sova..

Johan kom hem halv fyra. Theo blev typ överlycklig över att se sin pappa =)
Vi åt vid 18 ungefär. Kycklingfilé (marinerad) som jag stekte i ugnen, och ris med bearnaisesås. Och kokta morötter.
Imorgon blir det troligtvis att jag åker och handlar under tiden Theo är på dagis, handla välling, blöjor och lite mat.
Och det blir nog Willys jag handlar på. Kanske åker en sväng till Citygross också, och köper kött där.
Det brukar vara billigast tror jag. =)

Nog skrivet för ikväll.
ha det!



Kommentarer
Postat av: Jannice

hej söt!

så roligt att läsa att det går så bra för theo på dagis =) glömde ju bort när ni va här sist, förförra gången glömde theo sin lilla lastbil här, den står ovanpå spisfläkten. ska försöka komma ihåg den nästa gång vi ses!! =)

hoppas att du får sova inatt!!! jag ska nog hoppa i säng nu (efter att ha sett boogeyman 3) så jag hoppas att jag oxå får sova hehe =)



pusspuss

2009-01-19 @ 23:14:52
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0