Tjohej

Idag har vi inte gjort så mycket. Steg upp strax över åtta, bakade grahamsbullar som vi sen åt till frukost =)
Sen framåt 12 åkte vi in till växjö för att handla. Och så åkte vi en sväng. Kom hem runt 14-tiden igen.
Vid 17 åt vi middag, vi gjorde "falsk" plankstek. Gott lördagsmys =) Nu om en stund ska Theo få gå och sova,
han sov i bilen mellan ca 13-14 så han har inte sovit nåt mer.

Senare blir det väl bara tv-tittande för mig och Johan, vet inte om det går nåt bra på tv bara men
något ska man väl hitta. Körslaget är ju ingen idé eftersom de bästa redan åkt ut.
De två som är kvar är ju kassa. =/ Hade helst sett att Wells hade fått vara kvar.

Nä, nu ska jag inte sitta här mer och berätta om mitt för tillfället händelselösa liv.
ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Jannice

erkänn det var riktigt likt sälen!!! =) haha!!!! vad blev för tv-program då? här upptäckte vi att det kommit en ny film!!! THE GRUDGE 3!!!!!! wohoooo!!! jag jublade!!! hoppas att ni har en mysig kväll =)



pusspuss

2009-01-31 @ 19:02:23
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: emelie o elliott

joo.. körlsaget e ju bra...HEJA ERIK säger ja bara... HANNA e kass..hihi! hoppas ni har en bra kväll. kramis

2009-01-31 @ 19:24:12
URL: http://emlisch.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0