Tjooo

Nu har jag precis dammsugit. Och dammade lite gjorde jag också. Tråkigt men nödvändigt..

Gårdagen spenderades i Älghult hos Jannice och Glenn.
Kom dit lite i fyra och åkte strax innan åtta. Alltid kul att träffa dom. Och vovvarna och kissarna förstås =)
Theo var jätteblyg i början, men det släppte efter ett tag. Vi åt potatismos och ugnsstekt falukorv tillsammans.
Johan och Glenn åt så mycket så de var bara TVUNGNA att lägga sig på soffan. Hmmm... =)
Trevligt som fasen var det iallafall, hoppas det inte dröjer så länge till nästa gång vi ses.

Idag klockan tre ska vi till Leos Lekland, Jonas och martina frågade oss igår om vi ville det.
Fast denna gången blir det nog Johan som får springa och leka med Theo, jag orkar nog inte så mycket.
Nu håller vi på och försöka tänka ut vad vi ska äta idag, så vi kan laga mat. Sen efter maten tänkte vi att vi
kunde ut och gå lite i det fina vädret. Får se om jag är sugen på det sen, det är ju så förbannat kallt!
Jag ska försöka ta några bra bilder sen när vi är på Leos!

Puss & Kram!


Kommentarer
Postat av: elina

har börjat skriva lite i min "personliga" blogg med lösenord, vill du ha lösen så hojta till :) pusspuss

2009-01-02 @ 19:22:45
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0