Tjosan

Jag och Theo är precis hemkomna, vi har varit hos Nicole & Thilian och hälsat på en stund. Trevligt. =)
Theo tyckte om Thilians djurböcker han hade =) Nu har Johan gått upp och lagt Theo, hoppas han somnar.
Han har ju som sagt lite problem med sömnen nuförtiden.

Imorse hade jag tid hos barnmorskan vid åtta. Men kom tio minuter försent, jag försov mig.. =S
Glukosbelastningen gick bra iallafall, smakade fan så illa så det tog lite tid innan jag fick ner allt. Blöörk!
SF-måttet låg nu på 26 cm, precis på normalkurvan låg jag. Och lillens hjärtljud låg på 146 slag/minut.
Det blev en massa knaster i mikrofonen när vi lyssnade på hjärtat,
han ville ju inte ligga still just då så han bökade runt =)
Nästa besök är fredagen den 13:e februari.
Otursdag! Haha =)

Imorgon ska vi ut i skogen med ett par av Johans släktingar + hans familj, skulle väl grilla korv eller nåt.
Hoppas fan det inte är så kallt... och att vi inte är där så överdrivet länge. Jag vill gärna ha en toalett nära till hands nuförtiden, lillen ställer ju till det för min blåsa när han sparkar och knuffar mot den helatiden =S

Nä, det var allt för idag. Nu ska jag titta på tv en stund.
ha det!

Kommentarer
Postat av: Tina

Fredagen den 13:e kommer aldrig vara en otursdag för mig :) Leo föddes fredagen den 13:e Juni :)

2009-01-17 @ 09:00:26
URL: http://mammatillleo.blogg.se/
Postat av: Fia

de är rositas födelsedag om du glömt de =) kul att allt gick bra på mvc kram

2009-01-17 @ 18:05:10

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0