Torsdag

Nu ligger Theo och sover, han får sova till lite över två. Både lämning och hämtning på dagis gick jättebra idag.
När vi kom dit imorse så hann jag precis ta av honom ytterkläderna innan han skulle springa in till de andra.
Han stannade vid grinden som går ut till "kapprummet" och vinkade hejdå, jag frågade om jag kunde få en puss
och han kom och gav mig en. Sen sprang han in. Den bästa lämningen hittills måste jag säga.
När jag kom dit vid kvart i ett innan så var han och ett annat barn nere i lekhallen i källaren, och lekte bland stora
kuddar.Theo märkte först inte att jag hade kommit, sen när han såg mig så skulle han visa hur duktig han var
på att "hoppa". Sen åkte vi hem. Johan åkte till jobbet redan kvart över 12 idag, så han kommer nog hem tidigt inatt.
Skönt för honom att börja tidigt och sluta tidigt, men synd för Theo som inte får träffa honom något idag.
Dom får ta igen det nu i helgen. Johan är ju ledig imorgon så det blir helg för oss redan då. =)

Jag satt och läste smålandposten innan, vissa saker blir man ju så irriterad på.
Det stod om en 60-årig kvinna som hade kört på en mamma som var ute och gick med sin 1-årige son
i barnvagnen. 60-åringen hade böjt sig ner för att plocka upp något från golvet och "råkade" då köra upp på
trottoaren och träffade mamman och barnvagnen. VARFÖR kan inte vissa människor stanna om de ska plocka
upp något från golvet? Att det finns så vårdslösa människor, det är otroligt. Detta bevisar ju bara att det är lika många äldre som yngre, som är vårdslösa i trafiken. Hoppas tanten fälls för det! Visserligen skadades varken mamman eller barnet, men ändå. Det kunde gått illa. detta hände i Växjö, igår strax efter 10.

Läste också Nicoles blogg innan, hon hade länkat till aftonbladet där det stod om en 20-årig mamma,
som tillsammans med sin pojkvän slog ihjäl sin 2-åriga dotter. Det finns inte så många svordomar som
behövs för att beskriva hur förbannad jag blir över sånt. Jävla hemska odjur!
Vill du läsa om det, gå in HÄR



Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0