Tråk-dag..

Johan är just nu hos Joel, de skulle äta pizza ihop. Jag vill inte ha pizza. Bläh!
Theo sover, och jag sitter här själv. Som vanligt, mer eller mindre.. Det är bara lillkillen som gör sig påmind ibland.
"Mamma, jag finns också här, även fast du varken kan se eller höra mig!"
 Längtar till den dagen du kommer, att få se vem du är, träffa dig för första gången! Hur ser du ut?
 Kommer du likna Theo som bebis? Vad har du för personlighet?  Dessa frågor blir besvarade inom tre låånga månader.

Resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra, känner jag Johan rätt så vill han väl bara vara hemma och ligga
och lata sig på soffan som vanligt. Det KAN ju vara farligt att göra något annat när man är ledig. Hmm.. =S

Kommentarer
Postat av: Thommy

hehe. men på ens legiga dag bör man göra allt man måste få gjort så man kan slappa på helgerna. jag är ledig idag. o börja dagen med att gå upp 6 o köra till bilprovningen. sen har jag hunnit vara i skogen med motorsågen också.

/// thommy

2009-01-21 @ 15:16:50

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0