Trött..

Det är bara förnamnet, känns som att jag skulle kunna somna sittande. Höll på att göra det innan, när jag var uppe och la Theo. Det tog ca en timme idag också, som det gjort de senaste dagarna. Lite tråkigt och jobbigt att inte göra något i en timme, inte konstigt jag håller på att somna.. =) vet inte riktigt varför det tar så lång tid innan han somnar nuförtiden, det är väl nån period han kommit in i. Hoppas den går över snart isåfall =S
Övervåningen blev städad innan iallafall, jag bäddade rent sängarna och dammsög, och dammade även lite.
Det hade ju inte tagit hälften så lång tid om det inte hade varit för en viss lite unge som skulle dra ut sladden till dammsugaren typ 10 gånger.. hm. Skitunge! ♥

Nu ska jag bara skriva klart här, sen blir det nog sängen direkt.. Ska ju upp lite över sju imorgon. Och denna veckan har jag varit vaken till ett typ varje natt, halv 3 var jag vaken till igår till och med. Och så har jag stigit upp halv åtta varje dag.
Liiite segt, kan jag tala om! Så vi får hoppas jag kan få lite mer sömn inatt. Men Theo kommer väl in framåt 4 på morgonen och ska sova mellan mig och Johan, och sparka mig i ryggen.. För jag måste ligga med ryggen vänd mot honom, annars blir det stackars Eddie i magen som får ta sparkarna och det vill jag INTE!
Jag hade ju hellre legat vänd mot Theo, lite mysigare så. Men det går ju inte..
Näe, hörni. Nu tror jag bestämt sängen kallar på mig.
visst fan, tvätten måste jag hänga upp också kom jag på nu..
*SUCK*





Kommentarer
Postat av: Marita

Gör johan ingenting?

2009-01-15 @ 22:03:14
Postat av: PinkWinter | Bebis i April

Hejsan. :)

Du har en award att hämta i min blogg :)

2009-01-15 @ 23:29:44
URL: http://pinkwinter.blogg.se/
Postat av: PinkWinter | Bebis i April

Hejsan. hoppas att allt är bra med dig idag?

2009-01-16 @ 21:03:13
URL: http://pinkwinter.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0