Utmaning från Nicole

Fick denna utmaningen av Nicole!

Regler:
1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar,så att det vet om utmaningen.

  • Jag är ganska blyg av mig
  • Jag blir väldigt lätt rastlös
  • Jag tycker inte om mitt eget utseende
  • Jag tycker inte om att gå ute när det är mörkt
  • Få människor vet om hur "vild" jag egentligen var när jag var yngre
  • Jag är orolig för att det ska finnas vildsvin eller älgar i närheten, helatiden
  • Jag trivs inte så bra på det stället vi bor, för att jag inte umgås med några i Alvesta och för att det ligger "utanför"
Jag utmanar

Elina
Jannice
Jannica
Linda
Tina
Sandra
Sarah


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0