Barnen sover.

Efter ett välbehövligt bad för båda två så blev det sängen, Eddie somnade vid tio och Theo somnade 
strax efter. Theo sov middag vääldigt sent idag, från halv fyra till kvart över. Så han var inte speciellt trött
förrän runt tio. Vi var i Vislanda hos min pappa innan, drack lite kaffe och pratade lite. Han vill ha hjälp
av mig att rita stjärnor som han ska ha på limon =) Får sitta och pilla med det nån dag när jag har tid..

Vad händer imorgon då? Här är inget planerat iallafall. På onsdag skulle vädret vara rätt hyfsat så då
kanske vi åker till Halmstad, Johans familj är där hos hans faster. Men vi får se. Men det skulle vara kul.

Nu orkar jag inte sitta här mer.


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0