Besök

Nu har Anna, Mattias och Elias precis åkt hem. De kom vid 13-tiden.
Jag bjöd dom på min specialare - dajmcheesecake (och kaffe) =)

Theo var jätteblyg först, han ville bara att jag skulle bära på honom.. Och så skulle han sitta i knät och gosa.
Eddie och Elias stod emot varandra och hade kul, Elias pratade på som tusan och skrattade mot Eddie.
Eddie han var kolugn och bara tittade.. Ett litet leende slank väl in då och då, men han lät Elias sköta snacket =)

Mycket trevligt =)

Nu sitter jag och väntar på att Johan ska komma hem. Han skulle komma runt halv fem.
Tråkigt när han jobbar så länge =/

Kommentarer
Postat av: anna

ja tycker vi med =).. vi får ses snart då för jag vill testa göra de, hehe. hade du den på eddies dop förresten? man kanske skulle försöka sig på de också.. om du inte tycker jag är härmapa såklart .. =P

2009-08-01 @ 11:12:24
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0