blabbeliblabb

Har precis vaknat efter en liten tupplur i Theos säng.. Somnade visst där när jag nattade honom vid åtta =)
Idag har vi varit nyttiga och gått en runda, det skrev jag i mitt förra inlägg att vi skulle göra. Vi gick en runda
neråt Engaholm och hejade på korna som går därnere, sen vände vi och gick tillbaka hemåt. Johan badade 
i poolen och jag hoppade lite studsmatta. Barnen sov så sött i vagnen ända tills jag beslutade mig för att
ligga och sola så jag kanske blir aningen mer åt det beiga hållet istället för kritvitt... =) Då vaknade Eddie
såklart, han tycker tydligen att jag duger som jag är. Hmm.

Jennie & Rasmus kom och grillade med oss runt 17-tiden, det blev helgrillad fläskfilé med pommes
och bearnaisesås. Gott som fanken blev det. Mitt i maten kom vi ju på att vitlöksbröd kunde vara rätt
så gott också, så det slängde vi in i ugnen lite snabbt så blev det klart lagom till maten var uppäten.
Trevligt hade vi iallafall, typiskt att vädret blev sämre så fort de kom. Solen gick i moln och det blev kyligt.

Imorgon ska jag försöka ut och gå lite också. Måste verkligen ta tag i det nu, mår så dåligt över hur jag
ser ut.. Magen som var så vältränad innan är så ofast den bara kan bli, och extrakilona som satt sig
på de typiska ställena som magen, baken och låren borde känna sig rätt så vräkta men de biter sig fast.

Nähäpp. Nu ska jag nog ta en dusch och sen gå och sova.. Ska bädda rent i sängen sen.
Så skönt att lägga sig nyduschad i en renbäddad säng =)

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: anna

så har jag också tänkt ganska så länge, faktum är att när jag var rökare så kunde jag hålla upp hur länge som helst, utom på jobbet då. men nu nää. så de är nog svårare att bli kvitt dom för alltid än vad man kanske tror...



har ni några speciella semesterplaner annars då?

2009-07-15 @ 22:24:26
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0