Eddies doppresenter!

 

Av Jessica, David, Ville och Olle


+500 kronor av Farmor, Farfar


Av Fastrarna Jennie & Johanna
 (halsbandet är finare i verkligheten, mina fingeravtryck syns på bilden)


Av Tobbe (faster Johannas pojkvän)
Otroligt fin!!


Av moster Fia & Johnny

 
Av Mormor, Morfar Kent och Moster Kristina

500 kronor
Av gammelfaster Ingela

500 kronor
Av gammelfarfar och gammelfarmor

Nåt mer tror jag inte det var.. Hoppas jag inte glömt något =)
Vet inte om Eddie får något av min pappa sen nån gång, han kunde ju tyvärr inte vara med.
Likaså min mormor och morfar. Får väl åka ut och hälsa på nån dag, mormor skulle opereras på tisdag.

Måste ju faktiskt påminna er om att idag är det den 19:e, vilket betyder att det är månadsdag för Eddie <3
Idag är han hela 4 månader gammal!!
Grattis älskling =)





Kommentarer
Postat av: anna

krokodil kläderna som var från din mamma m familj va likadana som jag menade jag köpte på netto.. jättefina! .. jag köpte tom exkt samma fast i olika storlekar så han kan använda de fast han bli större,.. haha.

Jättefina saker både eddie o theo fått annars =)gåvagnen med eddies namn va cool.. hur ha de kunnat fixa hans namn?

2009-07-19 @ 21:57:56
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: *elina*

åh nallen, ramen o det från fia är jätte sött :) nea fick också ett sådan set när hon döptes fast i rosa då :) fina saker lillkillen fått! hoppas du inte tagit ut dig helt nu med dopet och allt, saknar dig! pussspuss

2009-07-20 @ 20:09:04
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0