Flädersaft

Nu har jag precis provsmakat ett glas flädersaft som jag har gjort själv. Gott blev det =)
Det tråkiga med egen flädersaft är att den ska stå och dra sig i fem dygn innan man kan
sila den så den blir klar. Men det bästa med den är att jag vet att det inte blir några kryp
kvar eftersom jag silar i en speciell "handduk". Vissa andra som gjort egen saft har bara
silat i en vanlig sil så det är äckliga bladlöss kvar... Blääh!

Idag ska vi åka och handla lite till dopet, nu är vi stensäkra på att vi ska ha varm smörgåstårta.
Jag har även vikt "tröj-servetter" som jag skrivit dopdatum och Eddies namn på också.
Ska ta bilder på det så kommer det med de andra bilderna sen efter dopet.
Undrar vad jag ska ha på mig på dopet??

Nu ska jag tvätta lite.

Kommentarer
Postat av: anna

haha jaaa.. hon har lyckats ett par ggr. o snabb är hon, man får vara riktigt snabb när man går ut o in genom balkongdörren..

2009-07-16 @ 11:32:20
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0