Grattis Theo på 2årsdagen!!

Idag fyller min älskade lilla Theo hela två år, kan knappt fatta det. Hur kan det vara möjligt att det är så längesen?
Vid den här tiden för två år sen var jag hemma och hade känt av liiite värkar i ca två timmar. De var så lätta och
kändes knappt. Jag trodde inte ens det var på gång eftersom jag förväntade mig att gå över tiden, inte föda tidigare.
Vilket jag gjorde, Theo kom ju i vecka 37+4. Hans bf-datum var egentligen 9/8. Han tyckte väl att han inte skulle
fylla år samma månad som sin mamma kanske.. (jag fyller år 26/8) Eller så ville han fylla år nära sin kusin Ville,
 som fyller år två dagar innan Theo. Man vet aldrig =) Han kanske helt enkelt inte trivdes i sin lilla etta längre.. =)

Jag ska lägga in lite bilder senare, hinner inte nu. Eddie gallskriker och Johan skiter i det.

Kommentarer
Postat av: Malin

Grattis Theo! Oj två år! Va tiden går

2009-07-23 @ 11:40:37
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: anna

säger grattis till Theo här också =) hoppas dagen blir super-nice!

2009-07-23 @ 12:10:29
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0