hej å hå

Godkväll på er.
Jaha, vad ska man skriva nu då...
Idag har jag verkligen haft fullt upp. Iallafall mellan 14-21 typ. Först och främst följde jag och
barnen med Jennie och hennes "svärmor" till lamplagret i Öjaby. Sen åkte jag och barnen hem,
Theo sov i bilen så jag började göra köttbullar i stort sett direkt när jag kom innanför dörren.
Johan hade precis kommit hem så han fick ha Eddie. Köttbullar tar lååång tid... Vi åt väl vid
17-tiden. Sen direkt efter vi hade ätit så tog jag bilen till apoteket och köpte mina förbannade
Omeprazol som kostar över hundra spänn för knappt en månads förbrukning. Sen när jag
kom hem tog jag itu med Cheesecaken, som jag skulle gjort i eftermiddags men det glömdes
ju klart bort. Efter det fick jag ställa mig och diska världens berg av disk. Och efter det kom
Jennie så då gick vi ut och fixade med kaninen. Den både äter och dricker nu, och har börjat
röra på sig lite mer. Vi funderar på att behålla den, för den är väldigt tam.. Visserligen kan
den ju inte springa iväg men man ser på den att den inte är rädd för oss. Nu har jag slappat
i typ två timmar, det var behövligt för jag kände nid niotiden att jag var heeelt slut.. Nu skriker
 sängen efter mig, så godnatt med er. =)






Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0