hejhej

Nu sitter jag uppe hos svärisarna igen. Johan skulle kanske hjälpa Stefan att klippa häcken,
men det regnar ju lite så de har inte gjort något ännu. Får väl se om de gör det sen eller inte.

Jag måste berätta vad som hände mig igår..
Jag vaknade vid halv åtta av att jag hade förbannat jävla ont i vänstra sidan av ryggen. Det gjorde
verkligen så ont så jag började lipa och vrida mig av smärtan. Om då ska jag informera er om att
jag inte sa ett ljud under någon av mina två förlossningar. Kan ni då förstå att det gjorde ont, eller?
Det blev lite bättre efter en timme ungefär, det gick över till molande värk bara. Sen var det ganska
lugnt ett tag, men sen började det igen.Och då hade smärtan flyttat sig uppåt nacken. Den gången
pågick det bara i en kvart ungefär. Sen var det lugnt resten av dagen, Förutom en liten stund på
eftermiddagen. Det måste ju varit någon nerv som lagt sig i kläm under natten eller något...
Men men, så kan det vara, antar jag.

Igår var vi i Vislanda mellan 14-16 ungefär, vi firade Melissa som fyller två imorgon. Vid fyra idag ska
vi till Johans syster jessica, som fyller år idag. Imorgon ska vi till min syster Fia, för då fyller hon år.
Kalashelg, eller vad? =)

Nu ska jag ge Eddie lite mat.


Kommentarer
Postat av: anna

tacktack från elias ;)

då är de ju bara till o börja skriva här igen då nu när du ha datorn så man har nått o läsa hehehe

2009-07-13 @ 16:09:03
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0