Ikea

Vi var på Ikea idag, hela familjen =) Köpte ytterligare en byrå till vårt sovrum. Nu täcker dom en
hel vägg.. =) Vi köpte också en leksakshylla med lådor, nästan ett måste för alla leksaker som innan
låg lite här och där. Det blev även en "toalettpall" som Theo ska ha (och Eddie sen när han behöver..)
och 6 st hyllplan som vi ska sätta upp i garderoben på Theos rum. Det blir nog bra när det blir klart =)
Efter Ikea åt vi på Torggrillen, hamburgare med bröd och pommes blev det för alla tre. Sen åkte vi
vidare och lagom tills vi var vid Liatorp så vaknade Eddie och ville ha mat, så vi stannade utanför Ica
och jag fixade mat och matade Eddie. Under tiden sprang Johan in på affären och köpte varsin glass.
Åh det var såååå jädra gott. =) När Eddie hade ätit klart så drog vi hem, Johan satte igång med leksakshyllan
och under tiden städade jag i rummet bredvid köket så vi kunde fixa om det till lekrum.
Nu ser det ut såhär:



Leksaker ÖVERALLT nu men det fixar jag imorgon.

Efter detta var gjort var det dags att mata Eddie igen, och sen satte jag igång med byrån i sovrummet.
Och när det var klart så ville Eddie ha lite mer mat, och somnade sen som en sten i sin säng.
I vårt sovrum ser det nu ut såhär: (ursäkta röran, Johan är kass på att lägga in sina kläder..)



Snygg tv vi har va.. haha =) Jag ser nu också att vår lille Nisse blev med på kort,
han jagar nog en fluga eller mygga.. =)

Nu ska jag försöka lägga in lite bilder från Theos 2årsdag!


Kommentarer
Postat av: anna

snyggt de blev med byrån, som gjord för o sitta där ju! o sån leksakshurts med alla lådor va ju skitfin. kanske man skulle skaffa till elias rum.. bra förvaring till de lilla rummet i så fall.. =P

2009-07-25 @ 07:42:47
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

hehe.. ja man blir lite förvirrad när man går där inne.. så man glömmer hälften av vad man vill ha o hitta massa annat ist... :P

wiie snart ska vi till anton o michelle o partaja o grilla. =)

2009-07-25 @ 16:49:25
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0