Invasion

Är det bara jag, eller tycker ni andra också att det är mycket humlor ute? Här hemma kryllar det av humlor
tycker jag.. Det ligger en massa döda humlor överallt, de kommer från alléträden som går utmed vägen
här utanför. Men det finns ju även levande.. De flyger omkring här som fan.

Jag har precis varit hos svärföräldrarna och vattnat deras blommor, och sett efter så katten Lurwis har mat.
De är i Halmstad så vi lovade hjälpa dom att vattna. Jag och barnen kanske ska åka dit senare idag. Vet inte
riktigt ännu. Johan ville inte följa med för han är förkyld. Täppt i näsan och lite sådär. Tråkig är han. Han blir
väl inte mycket piggare för att han ligger hemma och tycker synd om sig själv.. =)

Nähe. Nu ska jag försöka bestämma mig om vi ska till Halmstad eller inte.
Önska mig en trevlig dag om vi åker =)

Kommentarer
Postat av: Nicole - 18 år och ensamtående mamma till Thilian <3

här flyger det mest getingar, har hittat 3-4 döda getingar på golvet här hemma :S

lite läskigt för att thilian kan ju allt sticka sig på dom om man inte upptcäker dom i tid .

2009-07-22 @ 15:11:15
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig
Postat av: Jenny

åk till halmstad, trevligt här :) bor 1,5 mil norr om halmstad

2009-07-22 @ 21:06:21
URL: http://jenny1981.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0