Johan är sjuk... =(

Jag och barnen kom hem för en halvtimme sen, vi var ute i Kalvsvik och badade med bland annat Fia & Johnny.
Jag trodde faktiskt inte att Theo ville bada, men se där hade jag fel! Han verkligen älskade att bada i sjön. Det
var första gången för honom.. =) Han blev riktigt arg när jag tvingade upp honom, han frös så hans läppar var
på god väg att bli lila, men inte brydde han sig om det. Nej, han ville fortsätta bada.. Hehe =)

När vi kom hem så kollade Johan om han hade feber, och visst hade han det. 39,6 grader om jag inte
minns fel. Jäklar så typiskt, nu när vi har dopet i övermorgon. Det blir att jag får fixa allt själv. Fan också.

Nu är det dags att sova. Imorgon ska jag hämta nyckeln till församlingshemmet någon gång mellan tio
och tolv. Jag ska även göra tre dajmcheesecakes och försöka klura ut vad jag ska ha på mig på lördag.
Jaha, jaha.. Hur kommer detta gå...

Kommentarer
Postat av: Nicole - 18 år och mamma till Thilian <3

usch vad typiskt..



devils tattoo i alvesta, hampus heter han, han är ny därför han tar så billigt.går dit nu när han är ny så får du det ganska biligt runt 500 lappen :)



jag vet inte redigt faktist.. under armen ska den sitta iaf :)

2009-07-16 @ 21:54:47
URL: http://niicol3e.blogg.se/tillfallig

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0