Kaninen är vid liv..

Jag var ute hos kaninen runt tiotiden, då levde den fortfarande och hade dessutom tagit sig
ner från filten under natten. Usch mitt hjärta blöder för den lille stackaren... =(

Nu har Eddie precis somnat efter att ha varit vaken sen halv nio ungefär. Vid halv tio åt han lite gröt,
det var uppskattat. Ca tre matskedar vatten + grötpulver äter han nu.

Senare ska jag försöka ta mig till apoteket, dags för ny Omeprazol. Den tog slut i förrgår så igår var
jag utan. En dag brukar kunna gå men blir det mer så kommer illamåendet... Jävla skit.

Eddie vände sig från mage till rygg innan. =)


Kommentarer
Postat av: anna

va duktig han är.. vänder han sig lätt från rygg till mage me då?... de är så kul när de gör nya saker :)

jag tänker på den dr lilla kaninen, hoppas den klarar sig!

har du vart på apoteket än? har du inget för dig imorgion på dagen så skulle ju jag o mattias o elias kunna komma ut en sväng .. om du ha lust?

2009-07-30 @ 11:54:39
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

säg en tid vi kan komma imorgon då så kommer vi =) va kul =)

2009-07-30 @ 12:12:27
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0