kollat på film

Ikväll har jag och Johan haft en liten myskväll, vi tittade på Pearl Harbor. Så otroligt sorglig och bra
är den även fast jag sett den typ 10 gånger innan.. Lipar varje gång. Men jag är ju sån också. =)

Theo sov inte middag idag, vi gick inte upp förrän halv tio imorse så han blev aldrig trött.. Så vid halv åtta
fick han gå och sova. Det var en av de snabbaste nattningarna på länge, han slocknade nästan direkt =)
Och Eddie har sovit sen två timmar tillbaka ungefär, han vaknar väl framåt 5-6 och vill äta igen som han brukar.

Nu är det dags att gå och lägga sig. Imorgon kommer prästen klockan två och ska prata med oss om dopet.

En cigg först kanske.... =)

Kommentarer
Postat av: anna

ja de lät ju inte så dumt, kanske skulle försöka sig på o göra en sån nån gång, ibland tar matfantasin slut o så käkar man köttfärsås stroganoff o varma mackor i 3 veckor, haha...

vadå ta en cigg?? trodde inte du rökte? haha..

jag slutade när jag plussade och vaaaaarje dag är en kamp för mig gnäller varje dag o alla säger att jag ska köpa cigg, man både vill o vill inte. usch jag får ångest när jag tänker på de.. blää att jag ens tog upp ämnet.. mer kaffe =)

2009-07-15 @ 11:31:08
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0