"liten" promenad

Nu har jag nästan precis kommit hem efter en lååångpromenad ner till netto, apoteket och sen tillbaka.
Stackars Johan har ont i halsen och huvudet idag, så jag köpte alvedon och Zyx till honom. Jag är snäll va? =)
Jag hade med mig Eddie i vagnen, Theo låg och sov i bilen. Eddie var vaken i stort sett helatiden, han låg
och skrattade och pratade hur mycket som helst =) Men han somnade nere vid sjön, ca 10 minuter innan vi
kom hem. Nu har han precis vaknat, jag har tagit in honom så han ligger i vagnen bredvid mig och pratar för
fullt. Lilla sötnosen =) Snart ska jag börja på med maten. Vi ska grilla idag igen. Idag blir det grillad kotlett.

Woops nu är det snart dags för en ny blöja hör jag.. hehe =)

Kommentarer
Postat av: anna

ja de ser så jäkla härligt ut så man vill hoppa i o också bara sooova, haha.

är han kittlig eddie? elias är sjukt kittlig, när man kittlar han i sidan eller när man ska torka han i halsvecken så skrattar han o vrider sig som bara den, så söött :).... härlig runda du gick. du köpte inga bodies på netto till eddie? jag köpte de, de var i reklambladet.faktiskt rätt snygga...

2009-07-16 @ 17:01:07
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0