mjaaaha.

Nu har jag precis bytt ut bilderna på barnen i headern, måste ju följa åldern lite =)
Tidigare idag var jag och barnen ute hos Jessica, Ville och Olle. Jennie och Johanna
skulle ut dit så jag skjutsade dom och stannade ett tag också. Åkte hem typ halv två.
Sen dess har vi inte gjort nåt vettigt alls, skulle verkligen behöva lite energi till städning
men det finns ju inte att hitta någonstans. Får bli senare eller imorgon... =)

I lördags var jag, Johan och barnen hos Johans jobbarkompis Ingvar och hans familj.
Vi åt grillat, underbart gott var det, Ingvar var riktigt bra på att laga mat =) Vid lite över nio på
kvällen kom Jennie och hämtade mig och skjutsade ner mig till bussen. Sen åkte jag buss
(ensam) till Växjö och väntade en stund på Nicole, Wiktoria, Katarina och Sofie. Sen drog vi till
Oléo, hade hur kul som helst där. Träffade ett par som man kände, skapade lite nya kontakter.
Bland annat med en tysk, haha. Stackaren satt helt själv bland en massa som han inte förstod.
Så jag pratade lite tyska och engelska med honom i en kvart eller nåt, sen blev det för jobbigt haha =)

Jag tog bussen hem kvart över två, jag var väl hemma runt två-tiden. Hoppade av nere vid busshållplatsen
vid tunneln, Johan hämtade mig (barnen låg hemma och sov, det tog knappt fem minuter).
Mådde hyfsat bra igår, var endast lite trött. Tur att barnen bestämde sig för att ta sovmorgon till tio,
annars hade jag nog varit död.. haha. Vid tolv-tiden körde jag till Växjö och hämtade Nicole, och körde hem
henne till Vislanda. Jag hade lånat lite pengar av henne och hon hade min tröja så vi gav tillbaka det.
Sen åkte jag hem och latade mig lite, lagade mat som var otroligt gott. Gratinerad curryfilé med ris.
Det kommer vi göra fler gånger =)

Nu idag ska vi till Johans föräldrar, de bjuder på kålpudding. Skönt att bli bjuden på mat, jag orkar 
inte göra någon.. Sen funderar jag på att åka till Allsången i Linnéparken, men vet inte ännu.
Det beror på hur vädret ser ut sen.  


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0