morsning

Jaha, då var det tisdag. Idag står inget speciellt på schemat, funderar på att ta en tur in till citygross.
Jag måste köpa kattmat och kattsand, och när jag ändå håller på är det väl lika bra att fixa
middagsmat också. Och ett paket blöjor till Theo. Något annat ska vi nog inte hitta på just idag.

Igår var jag och Eddie på Allsång i Linnéparken =) Träffade Anna, Mattias och Elias där. Trevligt =)
Vi får försöka hitta på något i veckan tycker jag.

Johan och Theo stannade hemma, Theo hade inte sovit på hela dagen och Johan hade varit uppe
sen kvart i fyra på morgonen. Så de var jättetrötta båda två, Theo somnade lite i sju och Johan ca
en halvtimme efter.

Jag och Eddie kom hem strax efter nio, jag provade kläder som jag hade hämtat ut på Ica när jag
var på väg in till Växjö. Beställde kläder från H&M i torsdags tror jag. En skjorta, tre par linnen och
ett par byxor var vad som passade, jag hade beställt ett par svarta jeans också men de var för små
i midjan.. När ska jag fatta att jag behöver stl 40 i vissa byxor? Jävla höfter som blivit bredare.. =/


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja verkligen konstigt. Bara han inte gör de alltid så e de ju ganska lugnt tycker ja. Idag är han inte alls sån. Nu vill han ha mat var 2:e timme. Han får väl fylla på från igår me:D

2009-07-28 @ 12:26:29
URL: http://malinjljung.blogg.se/
Postat av: anna

japp såå duktig så är han =)

o ikea avklarat =)

2009-07-28 @ 23:01:28
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

ja de är ju lite rörigt fortfarande.. men i de stora hela är de bättre.. =) nu ska vi bara bli av med gamla skroten me så vi kan köpa bord o andra delen till soffan. när skulle ni köpa eran ektorp?

2009-07-29 @ 21:58:30
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: anna

jo, samma här. hatar pengar. får ångest bara jag handla mjölk typ.

imorgon gör vi nog ingenting. ska väll gå ner till min gamla mamma nån gång innan de blir mörkt hade jag tänkt hehe.. vad ha du för planer?

2009-07-29 @ 22:31:47
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0