oj oj..

Igår åkte jag och barnen till Vislanda, sedan ut till Kalvsvik med Fia, Johnny och Thesan och hennes son Oliver.
Fia, Thesan och Oliver badade.. Hade solen skinit hade jag nog också gjort det. Vattnet var rätt så varmt.
Jag badade fötterna. Theo vågade inte. =) Vi åkte sen hem till Fia & Johnny som bjöd på mat, sen kaffe.
Jag och barnen åkte mot alvesta strax efter elva. Johan var med Joel på Time här i alvesta och drack öl.
Jag skulle köra hem (koncentrera er nu) Johans lillasysters (Johanna) pojkväns (Tobbe) föräldrar till Gemla.
Först körde jag deras två döttrar och Tobbe och Johanna. Det var runt tolv-tiden. Sedan skulle jag köra hem
föräldrarna. Men det tog lite längre tid.. Kom inte iväg förrän runt fyra. Inte mig emot, jag hade rätt trevligt
också =) Sen hämtade jag Johan och så åkte vi hem med Eddie. Theo fick sova hos farmor och farfar
eftersom han sov så sött när jag skulle åka.

Nu sitter vi hemma hos Johans föräldrar igen och ska få lite mat. Efter det ska jag till Vislanda och gå
på kalas. Det blir bara jag och barnen. Som de flesta andra gånger jag ska till Vislanda.

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0