phew

Nu har jag äntligen lagt in alla bilder. Jag har varit jättetrött idag. Jennie & Rasmus har varit här
och hjälpt oss klippa gräset. Thank you sweeties! Jennie hjälpte mig att tvätta bilen. Sen åkte vi
och handlade mat, wok blev det idag. Jennies favorit =) Efter maten blev jag så jävla trött, sen
framåt 18-tiden så mådde jag illa så jag gick upp och la mig en stund. Somnade och sov till sju.
Usch jag hatar att sova sådär, bara en stund och sen gå upp igen. Jag mår konstigt då, känner
pulsen i hela kroppen och är helt yr. Så jag gick ner och hämtade Theo och gick upp och la
honom. Han har inte sovit middag idag, så han somnade ganska snabbt. Jag också... Sov till
nio nästan. Då hade Jennie & Rasmus åkt hem. Ska nog försöka gå och lägga mig snart igen.
Johan spelar GH och Eddie sover.

Jaha, det var allt för denna veckan. Trevlig söndagkväll på er.

Kommentarer
Postat av: anna

coolt... ibland är de bra med kontakter :P

2009-07-19 @ 23:27:09
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0