tjohej

Jag var ju ute och gick innan, jag, barnen och Anna & Elias. Mycket trevligt =)
Vi gick upp till pastorsexpeditionen så jag kunde hämta nyckeln till församlings-
hemmet. Sen gick vi upp till Hemköp för jag skulle köpa ersättning.. Tror ni inte
jag hade nån krona för lite på kortet. Fick låna av Anna sålänge, tack så mycket! Vi
gick bort till nordea och tog ut pengar så Anna fick tillbaka sin hundring. Sen när jag
och barnen kom hem så satte jag igång och bakade cheesecake. Två med dajm och
en med hallon. Längtar tills imorgon såjag kan få äta det.. hehe =)

Vi har även hunnit med att göra mat, badat lite i poolen (Theo tyckte det var skitkul också=))
gått (!!) till församlingshemmet och lämnat lite saker. Nu har vi precis kommit hem därifrån.
Johanna (johans lillasyster) ska komma en runda snart. Alltid trevligt med lite besök. Fast
det ser ut som andra världskriget här, har inte hunnit städa.. =) men men. det får väl gå.
Nu kom Johanna så jag ska väl sluta skriva..

Får se om jag hinner med att skriva imorgon, något kanske jag skriver på morgonen.
Annars får ni vänta tills imorgon kväll eller söndag.
Tjoo! =)

Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0