Hallå hallå..

Idag är det måndag. Ny vecka, nya friska tag. Dagen började med att vi försov oss, jag vaknade
och kollade på klockan. Den var 20 i nio! Oj oj, 20 minuter på oss tills vi ska vara på dagis. Men
det gick! Haha, hann fixabåde mig, Theo och Eddie. Jäklar vad snabb man kan vara ibland! =)

Gårdagen var seeeeeg.. Vi hämtade ju Eddie när vi kom till Alvesta i lördags natt så det var inte
många timmars sömn jag fick. Eddie vaknade vid sex och ville äta, sen strax innan nio. Johan sov
till elva, den lilla grisen. Man skulle ju kunna tro att det var han som drack, inte jag.. Moahaha.
Vi hämtade Theo vid halv tolv-tiden. Han hade saknat oss, han vaknade mitt i natten och grät och
frågade efter mig.. Sånt gör mig lycklig. Ja, inte att han grät alltså, men ni fattar! =)

Nu ska jag och Eddie strax åka till Fia och hälsa på. Palla sitta hemma... =)

Innan jag åkte till Vislanda i Lördags:


Dagen efter = trött!


Kommentarer

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0