Härlig dröm..

Inatt drömde jag att jag vann på en trisslott. Ni vet de tv-symbolerna, jag fick komma in och skrapa
 i tv och vann 25.000 i månaden i 25 år. Fan va gött om det hade varit en sann dröm.. hehe =)

Eddie åt vid halv tolv och sen vid fyra. Sen vaknade han vid sju och ville äta lite till.
Skulle gå upp vid kvart i åtta så det var ju ganska lagom ändå.

På lördag är jag tydligen bjuden på 30årsfest, det hade jag totalt glömt bort så jag har inte pratat med
Johan om det. Skulle väl vara kul men det var ju inte så längesen jag var "ute" så vi får väl se hur det blir.

Jag har så dåligt samvete för min vikt nu alltså.. Jag gick upp från 62 till 76 under graviditeten, nu väger jag
66 kilo och har legat där ett par veckor. Skulle verkligen vilja bli av med minst fyra kilo så jag kommer
tillbaka till ursprungsvikten. Och två kilo till hade inte suttit fel =) Först och främst måste jag ju ta tag i det
och börja ut och gå eller något. Min träningsmaskin är utlånad men den ska jag nog be att få tillbaka snart.
Jaja. Det löser sig nog med tiden. Förhoppningsvis...

Nu ska jag snart väcka Johan. Sen ska vi till Växjö för synundersökningen.

Kommentarer
Postat av: anna

jo elias han växer, var på bvc senast igår. nu vägr han 6060g och är 59.5 cm lång, de går snabbt nu.

på morsdag var vi i apladalen värnamo o fikade våfflor med mina föräldrar o sen var vi uppe hos mattias föräldrar på kvällen. de va najs, men jag känner mig fortfarande int som en mamma. ni va på öland eller hur va de? hade ni trevligt?

2009-06-03 @ 13:27:15
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannice

bäst för er att ni får tag på barnvakt!! :D

börja fråga redan nu, är ju 3 veckor kvar (tror jag)



sådana dagdrömmar har jag varje dag.. haha!!



pusspuss

2009-06-03 @ 20:54:39
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jenny

oj.. vad jag fattar så sover han mellan 1,5-2 timmar..

testa å väcka honom så han typ bara sover 1 timme ist.. för jag tror han sover för mkt på dagen därav e han ju inte trött på kvällen när han ska sova..

när lägger han sig på kvällen?

eller när vill ni att han ska sova? :)



min dotter felicia är lika gammal som theo.. eller 1 mån yngre född 21 aug 07.

hon sover mellan runt 1 timme å henne är det inga problem att få i säng på kvällen.

hon lägger sig kl 20.. ibland redan 19.30

å sen sover hon 12 timmar.

hon sov alltid på dagis innan men nu har dom ändrat tiderna under sommaren.. hon är 15 timmars barn.

så hon hämtas 11.30 å sover numera hemma.



men tänk.. om theo sover uppmot halv 4 å han sen ska lägga sig 3-4 timmar senare så förstår jag om han inte är så trött.



så testa å dra ner på dagsvilan så hoppas vi att det löser sig..

jobbigt men en sån lång läggningstid varje kväll..lite egentid vill man ju ha..



lycka till :)

2009-06-04 @ 09:37:53
URL: http://jenny1981.blogg.se/
Postat av: *elina*

ja tydligen så har alla tur ;P haha vi får försöka ses i sommar !! pusspuss

2009-06-04 @ 09:54:12
URL: http://neagullunge.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0