sitter hos Johans föräldrar

Måste ju uppdatera lite.. =)

I måndags var jag med Eddie på bvc, eddie fick sina tremånaders-sprutor. Det gick rätt så bra.
Lite gnäll var det men det gick över snabbt. =) Han väger nu 6710 gram och är 61 cm lång.
Han börjar bli stora killen nu ju =)

Jag skulle åkt och handlat nu ikväll egentligen, men det blev snabbt ändrat då jag upptäckte att bilen
inte går att låsa.. De jäkla batterierna i nycklarna är nog slut.. När jag var hos Rosita innan idag
(som för övrigt var jättetrevligt!) så gick det låsa men när jag skulle hem så gick det först inte låsa
 upp. Lite lätt panik fick jagm eftersom jag hade en tid att passa på dagis. Skulle ju hämta Theo.
Men det gick till slut. Det dumma är att det inte går att låsa upp med hjälp av nyckelhålet, nyckeln
går inte in.. =S Och nu går det inte låsa alls, men det går låsa upp hur lätt som helst. Konstigt!
Ska se om jag kan åka in och byta batteri imorgon, Johans morbror jobbar på småländska bil
(eller kronobergs bil eller vad det nu är) så jag ska be johan ringa honom ikväll och fråga honom.
Så kan jag handla i växjö imorgon när jag ändå är där.

Johan är ute på kronobergshed och skjuter nu. Han ska komma hit sen.

På lördag ska vi till Jannice & Glenn, Jannice fyllde ju år den 15:e så det blir party =) Längtar nåt så
otroligt mycket!!!! =) Barnen ska vara hos Fia & Johnny.

Vad mer då? Hmm.. JO jag lämnade in datorn på elgiganten i måndags också. Hoppas på att de kan fixa
den där så de inte behöver skicka iväg den. Johan hämtade ut sina nya glasögon också, så fin blev han =)

♥ Längtar tills på lördag  ♥

Kommentarer
Postat av: anna

jo jag ha vart endel förkyld.. el är fortfarande o hes som en get =/. kul med fest .. hoppas ni får kul på lördag.

2009-06-23 @ 21:13:06
URL: http://annona.blogg.se/
Postat av: Jannice

fy fan, bara 3 dagar kvar sen ligger vi här under köksbordet och vet inte ens vad vi heter... hahahaha.. fan va kul vi ska ha det!!



<3 LÄNGTAR!!

2009-06-24 @ 21:30:46
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/
Postat av: Jannice

tack =) köpte både när jag var på min årliga födelsedags-shoppingrunda med mamma.



Spännande att få se vad du hittar ;P



PUSS snart smäller det!!

2009-06-27 @ 10:32:24
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0