Sooova!

Nu har jag precis kommit hem från Joel. Jag och Eddie var där innan. Theo var hemma med Johan.
Vad har jag då gjort hemma hos Joel? JO jag har städat. Han har flyttat till en lägenhet i den nya
byggnaden här i Alvesta, riksdagsmannen eller vad det heter. Så jag hjälper honom att flyttstäda.
Nästan färdiga, lite småskit ska ut ur lägenheten sen ska det dammsugas och torkas golv.
Imorgon när jag lämnat Theo på dagis ska jag och Eddie dit så vi (jag..) kan hjälpa Joel med
det sista. Lägenheten ska besiktigas klockan tio så det är nog precis att vi hinner bli färdiga.

Nog om det. Nu ska jag och Eddie gå och sova...

Kommentarer
Postat av: anna

blir de nog inte.. de är knasigt allt. känns som man hamnat i en jävla otursfälla!

va gör du på torsdag?....

2009-06-09 @ 10:58:22
URL: http://annona.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0