Suck!

Även idag tog det två timmar för Theo att somna. Jobbigt när det tar så lång tid..
Idag har vi inte gjort så mycket, Theo har varit på dagis som vanligt mellan 9:00-12:45.
Eftermiddagen har vi spenderat inne, det blåste som f*n ute ett tag. Det skulle ju regna
också egentligen men något regn såg jag inte.. Däremot sjönk temperaturen från 23 grader
till ynka 13 på bara någon halvtimme. Det var i samma veva som det började blåsa.

Igår var jag inne på apoteket och köpte miniform till Eddie, så han kanske kan börja bajsa lite bättre.
Han brukar göra det varannan dag eller till och med var tredje dag bara, det är lite för lång tid tycker jag.
Så vi får väl se om det hjälper. Jag kör förresten i stort sett bara med ersättning nu, jag började få sår igen
så jag lät bli att amma på dagen och gjorde det bara på natten. Så nu verkar mjölken ha sinat.
Lite tråkigt. Men jag är ändå glad för de veckor det funkade.

Imorgon ska Theo till dagis igen, och vid halv tio ska jag väcka Johan för han ska vara hos optikern
inne i Växjö vid tjugo över tio. Han ska göra synundersökning för han ska ha nya glasögon och linser.






Kommentarer
Postat av: Jenny

somnar theo sent på dagarna? hur länge sover han?



han kanske sover försent på dagen eller för lång tid..

2009-06-04 @ 00:16:14
URL: http://jenny1981.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0