vi har fortfarande inget internet..

Fan vad tråkigt det är att vara utan internet. Jobbigt värre.. =(
sitter hemma hos Johans föräldrar just nu. Förde över pengar från sparkontot så Johan har pengar sen,
han ska till optikern idag igen och göra linskoll. Hans glasögon skulle väl gå på runt 4500 kronor. *suck
Han skulle vara därinne klockan tolv, så jag måste gå och hämta Theo på dagis idag. Lika bra det, annars
blir det inte av att jag är ute och går.. Måste ta tag i det nu.

Igår pratade jag med mamma, om Johan är ledig på torsdag så ska vi nog åka ner till dom. Mamma skulle
jobba hela midsommarhelgen, hade först tänkt åka ner på fredag eller lördag men det blir nog torsdag då.

Idag ska min lillasyster Cia troligtvis komma hem till mig, hon är nere hos pappa ett tag nu. Hon bor uppåt
 Falköping annars. Så hon ska väl kanske sova hos mig inatt. Slippe jag vara ensam =)

Igår fyllde min kära Jannice 24 år. Jag spelade in när jag sjöng ja må hon leva, och mms:ade till henne.

Jannices kommentar:
Åh, TACK TACK TACK för ditt supergulliga mms =) Jag var på så dåligt humör idag på morgonen så när mob vibrerade och jag fick höra din ljuva stämma blev denna dagen den bästa dagen <3 jag blev superglad!
älskar dej oxå! massa massa pussar
 




Kommentarer
Postat av: *elina*

åh mia min mia vad jag saknar dina blogginlägg ;) duu nästa fredag tänkte jag ha en liten tjejkväll här... hade ju självklart velat att du kommer :/ men det blir kanske lite svårt för dig? Pusspuss

2009-06-16 @ 10:42:51
URL: http://neagullunge.blogg.se/
Postat av: Jannice

hihi, det mms:et ska ALDRIG raderas :P



YEEEEEEEEY!!! fy fan va kul vi ska ha det!!

SUPA SUPA SUPA.. oss under bordet!! haha

puss

2009-06-16 @ 15:21:47
URL: http://prinsessanumpa.blogg.se/

Kommentera!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0